Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Του θαλάμου 10



Εντάξει. Εντάξει, εγώ το έκανα. Και την πορτοκαλάδα εγώ την έχυσα. Και τη ροζ τσίχλα εγώ την κόλλησα στον τοίχο. Και χτες, δε με πιάσατε, σας ξέφυγα, εγώ ήμουν που πέταξα το σακουλάκι στον Β. Χωρίς τα γαριδάκια. Τα γαριδάκια τα είχα σκορπίσει λίγο πριν στον Γ. Βάλτε μου πρόστιμο, λοιπόν. Βάλτε μου πρόστιμο. Που λέρωσα. Που σπίλωσα το λευκό σας. Όλα λευκά πρέπει νά ‘ναι εδώ μέσα, αποφασίσατε. Όλα λευκά. Του τάφου λευκά. Μα ζούμε ακόμη, ξέρετε. Όσο τους περπατάμε τους ατέλειωτους λευκούς διαδρόμους σας, ζούμε ακόμη. Με δεκανίκια, με καροτσάκια, με φορεία, ζούμε ακόμη. Βάλτε μου πρόστιμο, μα εγώ θα το ξανακάνω. Αν προλάβω. Τις Απόκριες θέλω να προλάβω. Να λερώσω με σερπαντίνες και κομφετί τον Δ.

Πίνακας: Λαζόγκας Γιώργος, Σταυρώσεις, μικτή τεχνική σε μουσαμά.

14 σχόλια:

genna είπε...

Θα προλάβεις, θα προλάβεις και λάσπη να πετάξεις όχι μόνο σεμπαντίνες ξέρεις η λάσπη είναι ζωή καλό μου τίποτα κι ας λερώνει το λευκό, αλλωστε όλοι τους στη λάσπη πρέπει να κυλιούνται και ν' αφήσουν το λευκό σε μας
Ναναι το λευκό της ΧΑΡΑΣ, που θα πάνε δεν θα βρούμε τρόπο να τους τη φέρουμε, κάποτε θα μάθουμε... σε φιλώ!

quartier libre είπε...

ωραία η σκέψη, σαν πάντα !
ωραίο το συναίσθημα, σαν πάντα !
και το πείσμα για ζωή ωραίο,
σαν πάντα !

quartier libre είπε...

και η ωραιότης του λευκού !

Ανώνυμος είπε...

[Πσστ! Πάρε μια σοκολάτα να ζωγραφίσεις στα σεντόνια. Και τσιμουδιά, ε; Μη μας καταλάβουνε.]

Nomad είπε...

Ο πίνακας. Ανάποδα.

Ανώνυμος είπε...

να προλαβεις...κι οταν τελειωσεις με τισ σερπαντινες και τα κομφετι φωναξε μας να κανουμε το λευκο χρωματιστο παρεα....

ceralex είπε...

Nα το ξανακάνεις...
Θα προλάβεις...

για κάθε χρώμα κι ένα όνειρο
για κάθε λευκό κι ένα ουρλιαχτό

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

καλησπερα.

πολυ ομορφο το μπλογκ σου.

και ο τιτλος του.
εξαισιος.

τι ακριβως σχεση εχεις με τους θαλαμους που απαριθμεις;

Ανώνυμος είπε...

Τίποτα, μόνο ένα αχ. Παρακολουθώ τα κείμενα με κομμένη ανάσα και πολλές μνήμες.

Ανώνυμος είπε...

Μήπως δεν είναι και η γραφή μια "νουάρ" ζωγραφική...Ζωγραφική είναι μου φαίνεται. Υπέρ αδυνάτων. Σε παρατηρώ, δεν σε διαβάζω
Φλήναφος

ο δείμος του πολίτη είπε...

Για το Δήμο Αθηναίων, τούτο;

quartier libre είπε...

@ πάντα στο νου μας να χουμε
το ουράνιο τόξο...

Mr.Di είπε...

!

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Μην τους προκαλείς. Και πρόστιμο θα βάλουνε, και θα σε κυνηγήσουν, και τις τσίχλες θα ξεκολλήσουν. Και το χειρότερο, την ειρωνία σου ποτέ δε θα την καταλάβουν. Κι όταν πολύχρωμα θα συντρίβονται, μες στη λευκή ηλιθιότητά τους θα νιώθουν νικητές.